Firmowe gadżety promujące – sposób na reklamę i przyciągnięcie klientów
Przez ostatnie dziesięciolecia oblicze reklamy zmieniało się wielokrotnie. Dziś aby podbić rynek konkretnej branży trzeba wykazać się niezwykłą kreatywnością. Nowo powstałe firmy, które muszą w jakiś sposób zaistnieć na krajowej arenie biznesu, bardzo często decydują się na zamówienie branżowych gadżetów, które będą zachęcały potencjalnych klientów do skorzystania z usług firmy. Kubki, parasole reklamowe breloczki – wszystko to, można wykonać w specjalistycznych zakładach, które zajmują się tworzeniem produktów promujących. Takie parasole reklamowe na przykład, mogą stać się upominkiem dla odwiedzających firmę czy formą promocji na targach handlowych. To właśnie na takich imprezach można najczęściej zauważyć, że gadżety są już dziś bardzo popularną i znaną formą reklamowania. Jeszcze kilkanaście lat temu były całkowitą nowością na rynku, dziś jednak klienci są do nich przyzwyczajeni – a parasole reklamowe czy firmowe kubki nie robią na nikim już takiego wrażenia. Wydaje się więc, że nastał czas nowych środków reklamowych – a pomysłowość i kreatywność specjalistów od marketingu z pewnością zaskoczy jeszcze nie raz.
grudzień 11th, 2011 at 23:54
Oj chyba się nie zgodzę. Gadżety maja bardzo mocna pozycję wśród metod promowania marki i nie sądzę żeby szybko miało się to zmienić. Ludzie zawsze chętnie będą przyjmowali coś za darmo. Być może zmienia sie same gadżety ktoś wymyśli coś atrakcyjniejszego niż breloki czy smycze ale darmowe gadżety jako takie nie znikną.